Бронювання автомобілів: технології безпеки XXI століття

Бронювати машини почали ще на зорі ери автотранспорту. Перший такий автомобіль був створений в 1902 році, а протягом Першої світової війни бронетранспорт активно використовувався в місцях бойових дій.
 
Сучасні технології дозволяють перетворити звичайний автомобіль в невразливу, але при цьому комфортабельну фортеця на колесах. Бронемашини затребувані представниками політичної та культурної сфери, іншими відомими і заможними людьми, а також представниками силових відомств.
 
Зростаюча популярність такого транспорту призвела до того, що автомобілі з бронезахистом виготовляють не тільки в спеціалізованих ательє, але і на дрібносерійних виробництвах (наприклад - на підприємствах Audi, Daimler Chrysler, BMW та ін.). У цьому випадку захисні компоненти інтегруються в несучі поверхні кузова, що дозволяє зменшити масу машини. Однак такі авто мають високу ціну - при тому, що рівень захисту не завжди є достатнім.
 
Більш ефективним є звернення до спеціалізованого ательє, де машина повністю розбирається, оснащується захисними компонентами (сталеві листи, балістична тканини та ін.), після чого збирається. Фактично під «рідною» зовнішньою оболонкою створюється броньована капсула, стійка до ударних, осколковим, стрілецьким, вибуховим та іншим подібним впливам. Вона створюється «внахлест», що виключає появу вразливих фрагментів в місцях стику бронепластин.
 
Куленепробивне скло витримують постріли навіть з близької відстані, а встановлюваний на колесах захист дозволяє їхати при пошкоджених шинах.
 
Особливою перевагою такої технології є те, що автомобіль зовні не відрізняється від звичайних, незахищених аналогів.